Rozważania

Spójrzmy w tył

Szablon z wpisem czekał od listopada i został właśnie przekreślony!

Koniec roku, a tu tyle zmian. Kto by powiedział?

Po 1 chyba najbardziej banalne – mam jaśniejsze włosy, w sumie takie, jakie miałam w dzieciństwie. Nie farbowałam się, acz psikam mgiełką rozjaśniającą. Może to być widać na zdjęciach.

Po 2 pracuję już jako nauczyciel! Ciężko o tym pisać, w sumie nie ma co się rozwodzić, bo nauczyciel na zastępstwo. Ale kto w wieku 22 lat nie marzyłby o pracy w zawodzie?

Uwielbiam czas spędzany z dziećmi, w sumie lubię sposób w jaki oddziałują na psychikę, przynajmniej moją. Mam jakąś dużą cierpliwość do charakterków (obecnie ich dużo), ale zawsze obracam wszystko w żarcik. Nieważne jakiego masz doła, czy coś Cię gryzie. Przy dzieciach się o tym totalnie zapomina. Myślałam, że np. psy mają instynkt do wyczuwania, że coś jest nie tak, a w sumie chyba dzieci też. Tylko chyba nieświadomie.

W kwestii pracy przekonuję się na kogo na prawdę można liczyć i szczególnie dziękuję dziewczynie, którą zastępuję.

Co ze szkołą?

SPOKOJNIE! Piszę magisterkę…

Oj piszę…

piszę, piszę…

o zgrozo.

Poza tym?

Rośnie bicek i nogi – w sumie dobrze,

spełniam sama swe zachcianki nie dając możliwości innym i inne takie.

A co jeszcze?

Koniec sezonu! Dużo wesel, dużo poznanych ludzi, dużo doświadczeń, zdjęć, filmów.

Dźwięków zagranych i zaśpiewanych nie sposób zliczyć,

ale dobrze mieć ludzi, wśród których możesz  się rozwijać i czerpiesz satysfakcję z tego co robisz. Albo chociażby wracasz do domu o 2 w nocy po poprawinach, masz na 6 do roboty, ale zasypiasz z myślą „jak było super”.

Nie, to nie jest jeszcze podsumowanie roku.

Zdjęcie też póki co jak z gofrownicy, ale komputer również zmieniłam i nie wszystko tutaj jeszcze gra.

Na pewno nie gra klawiatura, której mam dosyć. Grrr…

Udanego Sylwestra!

Skomentuj

