Kosmetyki i makijaż

Minti, Minti… Mini Haul

Moje zamówienia w Minti Shop są cykliczne, głównie przez nowości do testów, ale i przez nowe kolory Semilac. Każdy pretekst jest dobry…

IMG_9905 kopia.jpg

Nowe kolory Semilac, to Frappe (mam go tu na paznokciach) oraz Sleeping Beauty. Piękne kolory! Kocham efekt, który wygląda różnie w zależności od światła. Niesamowite. Sleeping beauty to chyba będzie mój wakacyjny hit. Kiedy trzeba, razi w oczy, pod wpływem światła żarówki staje się zgaszony, świetnie podbija opaleniznę. Frappe to klasyka. Nude, czasami wygląda na gołębi kolor, stonowany kolor pasujący do wszystkiego. Cena za jeden – 29 zł.

(Tak wiem, pomazałam się na palcu)

IMG_9911 kopia.jpg

Coś, co już mam w innym kolorze, to foiliowy cień z Makeup Revolution. Okrzyknięty najlepiej wydanymi 20 zł. Uwielbiam połysk złota na oku, tym razem odcień złota, za którym przepadam ostatnimi czasy – Rose Golden. Jak za tę cenę, to na prawdę dobra inwestycja.

IMG_9909 kopia

Coś nowego, czego się bardzo obawiam, ale i jestem ciekawa efektu – sztuczne rzęsy. Wybrałam chyba jedne z bestsellerów – Ardell Demi Wispies Black. Zobaczymy…

IMG_9906 kopia.jpg

Klej do rzęs chyba najpopularniejszy – Duo Clear White, chyba najpopularniejszy klej do rzęs, moja wersja 7g – 27, 90 zł.

IMG_9907 kopia

Chciałam przetestować tusz do rzęs Loreal Volume Million Lashes, wzięłam zatem wersję So Couture, bardzo fajnie rozdziela rzęsy, ładnie pachnie (trochę mam wrażenie, że to wanilia?), przede wszystkim podkreśla rzęsy! Bardzo zależy mi, żeby tusz „otworzył” oko i on sobie świetnie z tym radzi. 33,90 zł za 30 ml.

IMG_9910 kopia.jpg

I to już wszystko. Małe zamówienie, głównie miałam na celu zamówienie nowych kolorów Semilaca i już niebawem chyba kolejne zamówienie, bo idzie jesień to jakieś ciemniejsze kolorki, coś już zaczyna mi w głowie świtać. A tymczasem jeszcze napawajmy się ostatnimi dniami lata…

IMG_9912 kopia.jpg

Skomentuj

