Kosmetyki i makijaż

Openbox Shinybox 4 ever – Jubileuszowe pudełko

To już 4 lata od kiedy jest z nami Shinybox. Pamiętam początki, głosowania na wygląd pudełek, teraz uważam, że jakość pudełek jest na dobrym poziomie.

A o co chodzi? Myślę, że jest to konkurencja dla znanego większości beGlossy (Glossybox). Pudełko z kosmetykami. Czasami dziewczyny są bardziej zadowolone z wnętrza Shinybox. Tutaj jest możliwość zakupu jednorazowego pudełka. podczas gdy na stronie beGlossy jest możliwa jedynie subskrypcja i pakiety, a także zakup jednego pudełka na prezent, ale już w wyższej cenie.

Czerwcowe pudełko w tym roku dla Shinybox było urodzinowym. Było ono większe i miało zawierać więcej kosmetyków. Sprawdźmy.

IMG_9871 kopia

IMG_9872 kopia.jpg

No muszę przyznać, że trochę tego jest. Zaczniemy od… herbaty 🙂

IMG_9876 kopia

Jest to Teatox Detox & Slimming Egzotyczne odchudzenie od Qbox. „Morderca tłuszczu, przyspiesza metabolizm, poprawia samopoczucie, usuwa toksyny z organizmu”. Zawiera egzotyczne owoce. Zapowiada się super. W pudełku Inspired By miałam herbatę od Qboxa, którą piję w pracy. Pachnie, smakuje świetnie, a koleżanki z pracy się nią zachwycają. Opakowanie ma 5 g. Cena za puszkę – 45 g – 35 zł.

IMG_9877 kopia.jpg

Henna do brwi i rzęs 3.0 Ciemny brąz. Nigdy nie robiłam henny na brwi i nie wiem, czy jestem na tyle odważna, zwłaszcza, że jest to kolor ciemny brąz. Mama uskutecznia hennę brwi i ma ciemne, więc może jej oddam. Jest to produkt pełnowymiarowy 15 ml za 4,99 zł od Joanny.

IMG_9878 kopia

Noblehealth Suplement diety. Produkt pełnowymiarowy i w pudełkach były różne rodzaje. Mi się trafił Provital activ +. Zielony jęczmień, róża stulistna, żeń-szeń, gynostenna, minerały i witaminy. Ma utrzymywać równowagę kwasowo-zasadową organizmu i pH organizmu, łagodzić objawy stresu i dodawać energii. Jest to kuracja 60 dni. 750 mg, 120 tabletek – 2 dziennie. Cena 34,99 zł za opakowanie.

IMG_9879 kopia

Krem nawilżająco-regenerujący Amaderm, produkt pełnowymiarowy. Cena 13, 60 za 70 ml. Ma on pielęgnować skórę szorstką i suchą z tendencją do łuszczenia. Szczególnie wskazany na miejsca narażone na przesuszenie, sprawdzimy go na łokciach, kolanach itp. Co prawda za tę cenę nie spodziewam się cudów, ale przetestujemy.

IMG_9881 kopia

Pilomax Regeneracyjna maska do włosów. O tak, maski do włosów to ja lubię. Zwłaszcza, że jest to maska dla włosów zniszczonych, suchych, szorstkich i sztywnych. Super.  Ma ona zapobiegać łamaniu się końcówek. Wzmacniać ma kolor włosów. Jestem bardzo ciekawa. Jest to produkt pełnowymiarowy 13,60 zł za 70 ml. Recenzja innych tu

IMG_9882 kopia

Oillan Balance Tonujący krem seboregulujący. Krem o lekkiej konsystencji, który ma pielęgnować cerę mieszaną i tłustą, niwelować niedoskonałości, ujednolicać kolor skóry i nadawać ton  naturalny skóry. Produkt pełnowymiarowy 40 ml za 22,99 zł. Dobrze, że jest to krem dla mojego typu skóry, chętnie go przetestuję. O tej marce jeszcze nie słyszałam.

IMG_9884 kopia

Trafił się jeszcze lakier do paznokci Mollon Pro. Ma on wytrzymać do 7 dni. Jest on w kolorze brudnego różu z efektem opalizującym, którego nie udało mi się uchwycić aparatem. Oddam go na pewno mamie, gdyż odstawiłam lakiery zwykłe. Produkt pełnowymiarowy 19 zł za 40 ml.

No i oczywiście ulotki, próbki, rabaty – szał.

IMG_9886 kopia

Moje zdanie

To już cała zawartość pudełka. Co na plus? Na pewno produkty, których wcześniej nie znałam, takie, które są dostosowane do mojego typu włosów i cery. Krem do twarzy, maska do włosów i herbata to rzeczy, które najbardziej mi się podobają. Suplement diety? Może być, ale niekoniecznie, henna do brwi na pewno znajdzie swoich zwolenników, jak również lakier do paznokci ten krem do miejsc suchych – może być, ale też nie jest to dla mnie szał.

Ogólnie pudełko jest OK. Dużo produktów pełnowymiarowych, ale niektóre niskie w cenie i bardziej dostępne jak właśnie henna do brwi od Joanny. Ale nie ma się co czepiać. Wszystkiego najlepszego Shinybox, oby było cały czas lepiej i zabieramy się do testowania.

IMG_9887 kopia

Skomentuj

