Lifestyle

Haul ciuchy i dodatki kwiecień 2016

Na początku kwietnia byłam akurat w Łodzi na zakupach. Zbiegło się to nawet z rabatami przypadającymi w dniach 1-3 kwietnia. Zakupiłam więc swój „Twój styl” i ruszyłam na wycieczkę po sklepach.

Nie miałam sprecyzowane za bardzo co chciałabym kupić, ale już bardzo dawno nie było mnie na żadnych zakupach, więc stwierdziłam „zobaczymy, może coś wpadnie”. No i wpadło. Byłam w wielu sklepach, ale nie znalazłam w nich nic interesującego. W sumie zakupy poczyniłam w dwóch sklepach. Aż.

Mohito

Bardzo lubię ciuchy z Mohito. Te, które mam do tej pory są na prawdę dobrej jakości. Nawet do pracy spodnie, które nie mają u mnie litości są w niezłej kondycji po 1,5 roku chodzenia i częstego prania.

W Mohito kupiłam sobie koszulkę z naszywkami takimi marynarskimi. Myślę, że będzie super na lato, może do jakichś granatowych szortów? Nawet z klasycznymi jeansami komponuje się fajnie. Na stronie sklepu modelka ma na sobie też moje spodnie, które są niżej.

IMG_9611 kopia.jpg

Bez rabatu cena: 59,99 zł. Bluzeczka ma bardzo miły materiał.

IMG_9613 kopia.jpg

Kolejne są jeansy. Postanowiłam pierwszy raz przymierzyć się do fasonu boyfriend (nadal kocham najbardziej na świecie rurki). Mierzyłam kilka par i stwierdzam, że to na prawdę ciężkie zadanie wybrać takie spodnie i dopasować je do swojej sylwetki. Ja wzięłam takie nie do końca luźne, ale podoba mi się to jak leżą. Są to spodnie bardzo wygodne i mają piękny błękitny kolor.

IMG_9606 kopia.jpg

Cena bez rabatu: 149,99 zł. Spodnie mają przetarcia, ale nie dziury i są marmurkowe.

IMG_9609 kopia.jpg

Ostatnią rzeczą jest torebka. Bardzo chciałam mieć torebkę w kolorze szarym i taką zakupiłam sobie w Mohito. Były jeszcze beżowe i czarne. Torebka ma długi pasek z łańcuszkiem. Wygląda bardzo ładnie, jest jasno szara.

IMG_9603 kopia.jpg

Cena torebki to 69,99 zł. Jest mała ale bardzo pojemna. Zmieści się to, co trzeba: portfel, telefon, klucze, chusteczki, szminka itp.

IMG_9601 kopia.jpg

GO SPORT

W GO SPORT kupiłam trzy rzeczy. Pierwsza to koszulka Adidas z cieniutkiego oddychającego materiału. Testowana już i jest ok. Była ona na wyprzedaży i kosztowała 69,99 zł po obniżce z 99,99 zł.

IMG_9617 kopia.jpg

Kolejna rzecz to biustonosz sportowy Nike. Zawsze powtarzam, że biustonoszów sportowych nigdy dość. On także był na wyprzedaży. Jest on dwustronny: czarny, po drugiej stronie grafitowy.

IMG_9615 kopia

Ten biustonosz nie ma usztywnienia. Z 99,99 zł obtaniony był na 69,99 zł.

IMG_9616 kopia.jpg

Coś, co ostatnio noszę cały czas i uważam, że jest super, to worko-plecak. Przynajmniej dla mnie. Jest to po prostu worek z rączkami. Kosztował 39,99 zł.

IMG_9618 kopia.jpg

Inne

Ostatnia rzecz to buty. Adidas Originals Superstar 80’s City Pack. Nie myślałam, że stanę się właścicielką Superstarów. 80%młodych ludzi je ostatnio nosi. Kolejna moda, ale większość nosi białe. Pojawiła się okazja, ponieważ koleżanka sprzedawała w moim rozmiarze. Zatem, czemu nie? Od razu zaznaczam, że to nie oryginały, tylko repliki. Buty są zamszowe, także zobaczymy, jak się będą sprawować, ale uważam, że są całkiem fajne oraz wygodne.

IMG_9604 kopia.jpg

IMG_9605 kopia.jpg

I tak, to już wszystko. Nie ma tego dużo, ale przecież nic na siłę. Byłam w wielu sklepach, ale kupować coś tylko ze względu na kupon? Be sensu, albo np. weszłam do Zary, bo widziałam kilka fajnych rzeczy na stronie i chciałam je przymierzyć, a w Zarze porozwalane ciuchy, leżące czasami na ziemi, pełno ludzi i wszyscy przebierający te ciuchy jak jakieś… szmaty. Odwróciłam się więc na pięcie i wyszłam.

Tyle ciuchów i dodatków.

IMG_9634 kopia.jpg

 

 

Skomentuj

