Kosmetyki i makijaż

Pierwsze wrażenia nowe szminki Golden Rose

Witam po Świętach Wielkanocnych! Te Święta mijają w oka mgnieniu, u mnie w tym roku dodatkowo w pracy. Dzisiaj listonosz dostarczył mi coś nowego od Golden Rose, mianowicie pomadki matowe w płynie Longstay Liquid Matte Lipstick. Zamówiłam na początek 2 kolory: 03 i 10. Póki co nie ma zbyt wiele swatchów w Internecie, żeby móc podejrzeć jak dany odcień wygląda w rzeczywistości, ale zaintrygowana na Instagramie zdjęciem koloru 10 postanowiłam go spróbować. Z tego , co zauważyłam ten kolor rozszedł się już w Internecie i na stacjonarnych stoiskach.

5,5 ml za 19,90. Niektórzy twierdzą, że to drogo. Moje spostrzeżenie: Jak na markę Golden Rose może tak, ale jak za produkt tego typu, nie sądzę. Mimo, że opakowanie jest większe niż np. Bourjois Rouge Edition Velvet, to Rouge Edition ma 7,7 ml produktu.

Kolory

IMG_9528 kopia

Aplikacja

Mamy tutaj szpatułkę, trochę inną niż np. w większości błyszczykach czy nawet w Rouge Edition Velvet. Jest ona płaska z obu stron.

IMG_9543 kopia
Lewa Golden Rose, prawa Bourjois Rouge Edition

IMG_9540 kopia.jpg

IMG_9542 kopia.jpg

Pigmentacja

Produkt jest bardzo napigmentowany. Wystarczy jedno pociągnięcie i gotowe.

Wrażenie po nałożeniu

Jako pierwszy nakładałam kolor 10. Produkty są płynne i nakładając je wyglądają jak błyszczyk, słodko pachną i są jasne. Dlatego ja się wystraszyłam, że kolor 10 totalnie jest nie dla mnie. Ale po chwili, gdy produkt zastygnął kolor był ciemniejszy, całość matowa.

Kolor 10 to kolor jakby się jadło jagody. Lekki fiolet pomieszany z brązem.

IMG_9494 kopia.jpg

IMG_9508 kopia

Kolor 03 jest bardziej różowy, żywy. Mi się bardzo podoba. Myślę, że teraz będę go często nosić.

IMG_9520 kopia
Po nałożeniu
IMG_9523 kopia
Po chwili

Planuję zakupić sobie jeszcze jakiś koralowy odcień na lato będzie super.

Odczucia

Przede wszystkim jestem zaskoczona, ponieważ jest to produkt bardzo lekki. Po zastygnięciu nie czuję jakbym miała coś na ustach. Nigdzie się nie wyciera. Pomadka wytrzymała mi kilka godzin, jedzenie, picie. Późnym wieczorem już zaczęła się zjadać, ale nie wyglądało to źle. Ust absolutnie mi nie wysuszyła. Od Bourjois wolę ją ponieważ, nie czuć jej na ustach, nie czuć ich zmatowienia. Jest to produkt bardzo przyjemny i słodko pachnie.

Sprawdzę ją jeszcze w pracy, ponieważ wszystkie pomadki kochają mi się wycierać do mikrofonu.

Czy kupiłabym ponownie? Zdecydowanie tak!

680 Cold 2 100%

Skomentuj

