Kosmetyki i makijaż

Porównanie podkładów c.d.

Postanowiłam spiąć tyłeczek od razu i udokumentować porównanie zdjęciami na twarzy obu podkładów. Jeden dzień poświęciłam na Bourjois, a drugi na Rimmel. Wykonałam makijaż tymi samymi produktami w obu przypadkach i przez dwa dni makijaż gościł na mej twarzy przez 9 godzin.

IMG_9426 kopia

Ostrzegam, że wieczorem już wyglądałam tragicznie, mam cerę mieszaną, w ciągu dnia nic nie poprawiałam, więc świecę jak choinka. Chciałam jednak, żeby zdjęcia były jak najbardziej wiarygodne…

Podkład na twarzy

Aparat trochę przekłamywał efekt, w obu przypadkach było też inne światło dzienne. Żal przyznać, ale aparat w telefonie trochę lepiej uchwycił efekt.

morda1 kopia
Lewo – Healthy mix, prawo – Wake me up

Widać, że Wake me up od razu świeci się na twarzy. Healthy mix daje delikatny efekt i bardziej wtapia się w skórę. Nie błyszczy się.

Makijaż

morda2 kopia
Tym razem lewo – Wake me up, prawo – Healthy mix

Makijaż z użyciem Healthy mix jest bardziej matowy niż z Wake me up (nie zapominajmy o drobinkach). To, jak wygląda zaraz po wykonaniu makijażu określam jako ok. W obu przypadkach cera wygląda ładnie. Jest tylko inne uczucie na twarzy, o czym wspomniałam we wcześniejszym poście. Wake me up czuć na twarzy i czuje się lepkość gdy się jej dotknie.

morda kopia.jpg

morda3 kopia.jpg

Po 9 godzinach

Kolaże1 kopia

Jak widać po lewo (Healthy mix) skóra wygląda o niebo lepiej. Ok, błyszczy się ale bardziej zdrowo to wygląda niż po prawo (Wake me up). Jak patrzę na to zdjęcie to przy Wake me up czuję się staro.

morda4 kopia.jpg

morda5 kopia.jpg

Wnioski

Myślę, że za każdym razem rzecz gustu, biologii człowieka itp. Ja patrząc na te zdjęcia nie dowierzam, że jeszcze pół roku temu bym powiedziała, że Wake me up jest fajnym podkładem. Owszem fajnie wygląda zaraz po nałożeniu, ale po kilku godzinach to na prawdę na mojej skórze nie wygląda korzystnie. Dorzucam do tego jeszcze uczucie na skóze i żegnam Wake me up na zawsze.

Skomentuj

