Kosmetyki i makijaż

Spontaniczne porównanie podkładów

Mam cerę mieszaną i powinnam używać podkładów matujących, ale wzięłam sobie na osobiste testy Bourjois Healthy Mix w kolorze 51, którego tak bardzo wszyscy zachwalają. Muszę stwierdzić, że bardzo polubiłam ten podkład. Owszem jest on rozświetlający i po kilku godzinach moja cera się świeci, ale to jak wygląda na skórze, to raczej zdrowy blask i nie wygląda to tragicznie.

Healthy Mix już jest na wyczerpaniu, a nie chcę jeszcze chwilowo kupować nowego podkładu, postanowiłam więc dokończyć inny rozświetlający – Rimmel Wake me up. Mam go w ciemniejszym odcieniu (103 True Ivory), ale z racji, że u mnie wiosna to też poprawianie koloru samoopalaczami, kolor pasuje i można go używać.

Postanowiłam coś napisać o swoich wrażeniach, bo po użyciu obu jest zupełnie inne uczucie, inny wygląd i po kilku godzinach skóra też wygląda inaczej.

Według producentów podkład Rimmel Wake me up ma się utrzymywać do 10h, rozświetlające perełki sprawiać, że skóra promienieje. Healthy mix jest podkładem nawilżającym, rozświetlającym,  utrzymanie do 16h według opakowania.

Już w opakowaniu produkty wyglądają inaczej – Rimmel Wake me up ma widoczne drobinki, podczas gdy Healthy mix wygląda normalnie, chodzi mi o to, że gdybym nie wiedziała, że to podkład rozświetlający, to patrząc na jego wygląd w opakowaniu nie powiedziałabym, że taki jest.

IMG_9414 kopia.jpg

IMG_9412 kopia

Zapach – Healthy mix ma piękny zapach owocowy, Wake me up pachnie po prostu jak podkład.

Konsystencja – bardzo podobna, gęsta

Aplikacja – oba podkłady nakładają się przyjemnie oraz równomiernie się rozprowadzają

Krycie – zbliżone, średnie, Healthy mix może bardziej lekkie. Polecam osobom bez problematycznej cery.

Wygląd na twarzy – na początku Healthy mix na mojej twarzy w ogóle nie zostawia błysku, cera jest ujednolicona, nawet matowa dopiero po jakimś czasie widać efekt rozświetlenia. Przy użyciu Wake me up skóra świeci się od razu i widać, że to drobinkowy błysk.

Wygląd na skórze:

20160324_134925 kopia
Wake me up – brokat aż miło
20160324_135107 kopia
Healthy mix – lekki, brak drobinek, naturalny błysk

Uczucie na twarzy – tutaj już jest minus dla Wake me up. ponieważ czuję, że mam podkład na twarzy i jest uczucie lepkości. Po utrwaleniu pudrem matującym nie ma poprawy i po kilku godzinach jest jeszcze gorzej. Podkładu Bourjois nie czuję na twarzy i żadne uczucie lepkości nie występuje.

Po kilku godzinach – Healthy mix wygląda na prawdę dobrze! Owszem jako posiadaczka cery mieszanej zaczynam się świecić, ale wystarczy użyć pudru i jest ok, natomiast Wake me up świeci się bardzo, lepi i wygląda się jakby było się na imprezie, gdzie jest gorąco i przetańczyło kilka godzin, puder nie pomaga. Ogólnie podkłady się nie ścierają, ale u mnie często widać lekkie prześwity przy nosie.

Sam sposób świecenia jest inny przy Healthy mix to taki zdrowy błysk, świeży, a przy Wake me up to takie tłuste świecenie się, które kompletnie mi się nie podoba.

Nigdy nie sądziłam, że mogę używać podkładu rozświetlającego posiadając cerę mieszaną, ale muszę przyznać że Healthy mix staje się moim ulubieńcem na co dzień. Na co dzień, ponieważ do pracy zamierzam testować w najbliższym czasie Inglot HD Perfect Coverup.

Zanim zaczęłam używać Healthy mix i ponownie nie zastosowałam podkładu Wake me up nie myślałam, że taka jest między nimi różnica, ale także, że podkład który kiedyś uważałam, że jest ok może tym razem tak mnie odepchnąć od siebie. To było po prostu jak olśnienie. Wiem, że do Wake me up już nie wrócę. Jedyne odepchnięcie od Healthy mix to cena, ja kupuję podczas 49% w Rossmanie. Cena w Rossmanie podkładu Wake me up – 43,99 zł za 30 ml, a Healthy mix – 62,99 zł też za 30 ml.

Moja opinia jest subiektywna, każdy z nas jest inny, ma inną skórę, ona reaguje na różne kosmetyki inaczej. Chciałabym też dodać zdjęcie twarzy i efektu po kilku godzinach, ale mam problem ze światłem, żeby aparat mógł to uchwycić…

IMG_9429 kopia

One thought on “Spontaniczne porównanie podkładów

Skomentuj

