Lifestyle

Przyszła wiosna

Przyszła kalendarzowa wiosna – czas na zmiany. Zaczynam przywoływać dobrą pogodę, bo mam już szczerze dosyć tych ciemnych, szarych deszczowych dni.

Wiosna kojarzy mi się ze specyficznym słońcem, gdy chodziłam jeszcze do szkoły uwielbiałam piesze powroty, gdy można było właśnie takie słońce podziwiać.

Pisząc tą notkę właśnie świeci słońce, co bardzo mnie cieszy, od razu żyć się chce.

Wiosna kojarzy mi się z pastelami, kwiatami, świeżością. Przyszła pora na zmiany dekoracji, za kilka dni już Święta, czas leci.

Z mojego pudła na dekoracje wyciągnęłam wieniec przystrojony moimi ulubionymi kwiatami – piwoniami, kolorowe poszewki na poduszki. Ciuchy zimowe już schowałam i wróciły kolorowe, pastelowe, lżejsze.

Wieniec pochodzi z Pepco, przystroiłam go sama sztucznymi kwiatami.

IMG_9390 kopia.jpg

Poszewka z kwiaty została kupiona na Aliexpress, a reszta to uszyte przez babcię z materiałów sklepu Skorpion.

IMG_9393 kopia

To dopiero początek zmian aranżacji, bo przecież wiosna też dopiero się rozgości.

Pora również na pastelowe paznokcie, oto moje ulubione kolory ostatnio, może kogoś zainspirują.

IMG_9405 kopia.jpg

Kolorówka to także zmiany, stawiam bardziej na koralowe, brzoskwiniowe kolory, ale także rozświetlenie policzków. Na zdjęciu od lewej: Bourjois Rouge edition velvet w kolorze 09 Happy Nude Year, róż do policzków Blushing Hearts Makeup Revolution w odcieniach Candy Queen Of Hearts, róż w kremie Rimmel Stay Blushed! w odcieniu 003 Peach Flush i kochana pomadka Golden Rose Matte Lipstick Crayon w kolorze 12. Czekam na dwie nowości z Golden Rose do ust, niebawem się pochwalę.

IMG_9404 kopia

Ostatni zakup również, pudrowa bluzka z modnymi sznureczkami na dekolcie. Bluzka jest w rozmiarze uniwersalnym i pochodzi ze sklepu Cocomoda.

IMG_9407 kopia

No i oczywiście moje piękne zamówienie z Mustasz, przepiękne koszule, takie polskie, jakie lubię.

12822294_103616260036937_588014071_n

 

To dopiero początki, ale ja już jestem dobrej myśli. Mamy marzec, mamy wiosnę!

 

Skomentuj

