Rozważania

Braki?

Niestety trochę pozwalało się spraw na moje barki. Sama też sobie niektóre zarzuciłam na siebie. Stwierdzam, że obecnie jest gorący okres. Wszyscy obudzili się po śnie zimowym, niektórzy powoli zdają sobie sprawę, że już za kilkanaście dni będą Święta Wielkanocne.

Zaczyna się sezon, więc w zespole wszystko dopinamy na ostatnie guziki, a też łatwo i przyjemnie nie jest…

Prawdopodobnie w życiu zawodowym też u mnie się coś ruszy i jestem w trakcie wygrywania bitew z urzędami i biurokracją…

Złapałam się za nowe projekty muzyczne, filmowe… Trochę mnie to ostatnio pochłonęło, ale dzisiaj wszystko zamierzam dokończyć.

Tak wiem, powinnam lepiej gospodarować swój czas, żeby starczyło go na wszystko. Dopiero się uczę. Niektóre sprawy spadają mi na barki pierwszy raz w życiu, a chcę z nimi poradzić sobie sama. Tak dla własnej satysfakcji.

Zatem do zobaczenia!

IMG_9345 kopia

Skomentuj

