Lifestyle

Łupy ostatnich tygodni (niekosmetyczne)

Zaskakujące ile w ostatnich tygodniach działo się w takiej niepozornej Biedronce np. Udało mi się kupić parę rzeczy, niektóre dostać.

Nie ukrywam, że wiele rzeczy uprzednio znalazłam na Instagramie i wybrałam się, by sobie zakupić.

Biedronka

Pojemnik na lunch/śniadanie za 6 zł. Było kilka rodzajów: na kanapkę, sałatkę, jogurt… Wybrałam na sałatkę w formie kubka i na jogurt oraz płatki. Niestety trochę przeciekają, a szkoda. Z drugiej zaś strony te pojemniki kosztowały 6 zł, nie spodziewajmy się zatem powalającej jakości.

IMG_9096 kopia

Był szał na rzeczy do ćwiczeń: za równo ubrania, jak i wszelkie przyrządy, buty. Zastanawiałam się nad bluzą, albo kurtką, polowałam na piłkę dużą… Udało mi się kupić matę za 19 zł. Mata jest super, polecam jak za tą cenę. Piłkę małą do ćwiczeń (12 zł) i 2 ręczniki z mikrofibry za 29 zł (ręczników z mikrofibry nigdy dość).

Coś przydatne na zajęcia, zeszyt B5 100 kartek z motywującą okładką, koszulką, na sprężynkach. Cena bodajże ok. 10 zł.

Mój chłopak kupił mi organizery na kosmetyki, które chyba w każdym mieście rozeszły się w oka mgnieniu. Każdy rodzaj za 10 zł. Cudownie. Na razie zamieszkały te kosmetyki, których najczęściej używam, a w zamykanym czyste pędzle.

IMG_9318 kopia

IMG_9321 kopia

Znowu coś do malowania i rysowania – „Od kropki do kropki”. Polecam na odstresowanie. Było także wiele fajnych książek. Kupiłam nawet „Twój dziennik„, który nie spodziewałam się, że będzie w Biedronce i dałam go w prezencie koleżance na urodziny.

IMG_9100 kopia

Pepco

Kochamy z mamą chodzić do Pepco. Wiem, że ostatnio jest wielki szał właśnie na kupowanie różnych dekoracji stamtąd, ale na prawdę można znaleźć urokliwe rzeczy w niskiej cenie.

Kupiłam sobie wazon za bodajże 9 zł? Teoretycznie jest to lampion, ale dla mnie to wazon.

IMG_9098 kopia

Rozpoczął się nowy rok, więc pościągałam wszystkie kalendarze i w pokoju zalegał mi gwóźdź. Stwierdziłam, że powieszę w ramce jakiś motywujący cytat na razie. Nie miałam niestety żadnej ramki z haczykiem pionowym. Kupiłam ramkę w Pepco za 9 zł. Kartka A4 wchodzi idealnie. Niestety konstrukcja tej ramki jest bardzo delikatna i ciężko ustawić, żeby wszystko było równo. Szkoda.

IKEA

Udało mi się ostatnio zajrzeć do IKEI, pooglądałam wiosenne inspiracje, ale też miałam do kupna konkretną rzecz. Kostki/organizery do szafy. Sprawa super, bo kosztują ok 20 zł, są materiałowe, więc nic nie porysują.

IMG_9268 kopia.jpg

Inne

Na wyprzedaży w F&F ( w TESCO) zakupiłam sobie zwykły czarny golf za 24 zł. Uważam, że jest to bardzo uniwersalna rzecz i można ją fajnie wykorzystać.

IMG_9340 kopia.jpg

Myśląc już wiosennie kupiłam w Zarze koszulę błękitną z odkrytymi ramionami i falbanką. Super materiał, dość szybko się wyprzedają.

Na zdjęciu po prawej perfumy z Zary „Forget me not” w błękitnym flakonie.

IMG_9320 kopia

W końcu udało mi się zebrać wszystkie rzeczy.

Tymczasem wszystkim kobietom życzę pięknego Dnia kobiet.

W sumie, żeby takie nasze święto było codziennie 🙂

Skomentuj

