Kosmetyki i makijaż

Test nowości, makijaż dzienny

Dzisiaj makijaż zrobiony z pomocą nowości. Nie ze wszystkiego jestem zadowolona. Są to produkty w większości z pudełka beGlossy. Przy okazji zaprezentuję produkty, których używam na co dzień.

Pielęgnacja

Na oczyszczoną twarz nakładam krem Ziaja do cery mieszanej i tłustej „Biała herbata”. Jest to lekki i przyjemny krem, dla mnie idealny na dzień zwłaszcza na wiosnę i lato.

Pod oczy krem Olay Anti-Wrinkle Instant Hydration Eye Cream z beGlossy już którejś wersji z poprzedniego roku. Na początku nie mogłam się do niego przekonać, gdyż po pierwszym użyciu szczypały mnie po nim oczy. Z czasem jednak wszystko się uspokoiło. Na skórę pod oczami nie narzekam, ale wiem, że trzeba o nią dbać. Na kremie pod oczy nie skupiam się na razie jakoś szczególnie. Ten krem szybko się wchłania, fajerwerków nie ma, ale w kremy pod oczy się nie zagłębiam.

Baza pod makijaż matująca Rimmel Stay matte. Przyjemna konsystencja kremu, ładnie utrwala makijaż. Może jakoś świetnie nie matuje, ale makijaż długo pozostaje na miejscu.

IMG_9285 kopia

Lubię jeszcze odświeżyć sobie twarz mgiełką Ziaja. Zapach jest obłędny. Uwielbiam ją w lato. Jest idealna w upał, przed nałożeniem makijażu, po aplikacji podkładu. Mi pasuje i ją uwielbiam.

IMG_9286 kopia

Makijaż

Test gąbeczki Nicka K New York Airbrush FX Blending Sponge do makijażu, która znalazła się w ostatniej wersji pudełka beGlossy oraz kremu BB Clareny. Gąbeczkę najpierw zamoczyłam, odcisnęłam. Jeśli chodzi o BB cream to po wyciśnięciu wydał mi się trochę ciemny, mimo, że to najjaśniejszy kolor. Konsystencja gęsta, ale po rozsmarowaniu zaczyna robić się rzadka.

IMG_9277 kopia

IMG_9223 kopia

Jak widać po mojej minie średnie zadowolenie z kremu. Krycie bardzo minimalne. Nie wyrównał mi kolorytu. Dobrze, że moja skóra jest bez żadnych zmian, ale dla osób z niedoskonałościami na pewno nie polecam. Odłożę go do lata i może zużyję na jakimś wyjeździe. Po wchłonięciu się kolor wygląda dobrze na mojej skórze.

IMG_9224 kopia

Po dodaniu korektora całość zaczęła wyglądać całkiem przyzwoicie. Mowa tu o Rimmel Lasting Finish Concealer  w kolorze 010 Porcelain.

IMG_9225 kopia

IMG_9288 kopia

Całość utrwalam pudrem matującym Rimmel Stay Matte w kolorze 004 Sandstorm przy użyciu pędzelka Glam Brush T8.

IMG_9284 kopia

Konturowanie twarzy i róż to standardowo paletka TheBalm „In theBalm of Your Hand”. Bronzer „Bahama Mama”, a róż to mój ulubieniec „Hot Mama!”. Pędzel do bronzera to Glam brush T13, a do różu to Real Techniques Blush Brush.

IMG_9290 kopia

Na brwi standardowo nakładam cień Sleek z paletki do brwi w wersji light. Pędzel to Zoeva 322. Całość utrwalam żelowym korektorem z keratyną z Delia Cosmetics kolor brązowy z pudełka Inspired by. Po nałożeniu myślałam, że jest za ciemny, ale po zaschnięciu wygląda ok.

IMG_9281 kopia

 

IMG_9229 kopia

Makijaż oka to mój ulubiony duet, a ładnie podkreślający oko. Na całość powieki rozświetlacz Mary-Lou Manizer, a w załamaniu roztarty bronzer Bahama Mama (Tak, wykorzystuję paletkę na wszelkie sposoby).

IMG_9231 kopia

IMG_9291 kopia

Użyte pędzelki to Hakuro H74, Hakuro H76Ecotools 1203.

Tusz do rzęs to nowość, którą widziałam już wiele razy na zagranicznym YouTube, a ostatnio spotkałam ten tusz w Biedronce. Mowa o Maybelline Great Lash Mascara w kolorze Blackest Black. Po otworzeniu zobaczyłam malutką szczoteczkę. Do dolnych rzęs jest świetna, ale z górnymi (przynajmniej moimi) nie robi zbyt wiele. Szkoda, ale jestem w stanie to zrozumieć jako osoba z długimi rzęsami.

IMG_9296 kopia

IMG_9233 kopia

IMG_9234 kopia

Na usta Golden Rose Matte Lipstick Crayon w kolorze 10. Niezawodna.

IMG_9294 kopia

I tak wygląda cały makijaż. Od razu mówię: Nie jestem makijażystką, maluję się tak, jak lubię.

IMG_9235 kopia

IMG_9237 kopia

Podsumowanie

Czy kupiłabym ponownie przetestowane produkty?

Krem BB Clareny: NIE

Gąbeczka do makijażu: Nie mam porównania z Beauty Blenderem, ale mi się podoba – TAK

Żelowy korektor do brwi Delia Cosmetics: TAK

Tusz do rzęs Maybelline Great Lash – Jeszcze z nim trochę pokombinuję, ale na chwilę obecną RACZEJ NIE

IMG_9254 kopia

Skomentuj

