Kosmetyki i makijaż

Inspired by Charlize Mystery II edycja

Kilkanaście dni temu na Facebooku Shinybox pojawiła się informacja o wyprzedaży pudełka „Inspired by Charlize Mystery II edycja„, stwierdziłam: „Czemu nie?”. Pudełko o wartości 222 zł można było kupić w ograniczonej ilości za 59 zł. Najbardziej szczerze mówiąc skusiła mnie książka „LOVE, STYLE, LIFE”, która była m.in. w zawartości pudełka.

IMG_9192 kopia.jpg

Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to kolejny egzemplarz odżywki z Pantene w piane pod prysznic. Tym razem jednak w wersji pełnowymiarowej 180 ml i przeznaczonej do włosów cienkich ze skłonnością do przetłuszczania, a moje włosy dokładnie takie są. Od dzisiaj zaczynam testowanie. Pięknie pachnie.

IMG_9197 kopia

Pierwszy raz zdarzyło mi się trafić w jakimkolwiek pudełku na… herbatę. Qbox pełnowymiarowe opakowanie, herbata „Owocowe wyciszenie„. Pachnie owocowo i widać duże kawałki owoców. Zapowiada się smacznie, cena – 39 zł za 45 g.

IMG_9193 kopia

Coś dużego, czyli Peeling ultranawilżający z 3 drogocennymi olejkami z Bielendy. Lubię kosmetyki tej marki. Jest to polska marka. Mam co prawda swój ulubiony peeling, ale miło będzie spróbować coś tańszego. Cena to 16 zł za 200 ml. W pudełku pełny wymiar.

IMG_9195 kopia.jpg

Kolejna rzecz, która zapowiadała się ciekawie, ale kolor chyba będzie dla mnie za ciemny, to żelowy korektor do brwi z keratyną z firmy Delia Cosmetics. Ma on dwie wersje kolorystyczne: czarną i brązową. Zobaczymy. Szczoteczka bardzo fajna, dlatego pokładam duże nadzieje.

IMG_9194 kopia

Malutki kosmetyk – lakier do paznokci Golden Rose Holiday nail color. Kolejny lakier tej marki do kolekcji, a mam ją dosyć pokaźną. Kolor szczególnie przypadł mi do gustu, bo ostatnio szaleję na punkcie takiego błękitu. Jest to lakier z teksturą cukrowej posypki o matowym wykończeniu. Cena to 12,90 zł za 11,3 ml. Pełny wymiar, kolor 35.

IMG_9196 kopia

Najdroższy produkt, to pędzel Pixie Cosmetics Buffing Brush 7. Typowy Flat top, syntetyczny nylonowy. Włosie w kolorze niebieskim. Uważam, że takich pędzli to nigdy za mało. W dotyku jest mięciutki i przyjemny. Cena – 74 zł.

IMG_9199 kopia

No i na samym spodzie książka, której jest pełno na Instagramie, w Internecie. Bardzo chciałam ją przeczytać i już jest u mnie. Mowa tu o „LOVE, STYLE, LIFE” Garance Doré. Książka o modzie, życiu, miłości, pasji, stylu. Zabieram się za czytanie.

IMG_9207 kopia

To cała zawartość pudełka. Jestem zadowolona, że jestem jego posiadaczką. Zabieram się za testowanie produktów. Myślę, że jakoś niedługo poświęcę notkę na własnej opinii o produktach, które pojawiły się w pudełkach np. beGlossy, bo już niektóre produkty zdążyły mnie zachwycić, a niektóre zajść za skórę. Zobaczymy, jak będzie z tym pudełkiem.

IMG_9201 kopia

One thought on “Inspired by Charlize Mystery II edycja

Skomentuj

