Kosmetyki i makijaż

Tyle miłości, czyli beGlossy Luty 2016

Dzisiaj rano dzwonił kurier i przywiózł coś na osłodę tego szarego, deszczowego, ciemnego dnia. Nowe pudełko beGlossy „From beGLOSSY with LOVE”. Jest przepiękne!

Klimat walentynkowy, szata graficzna skradła moje serce.

IMG_9145 kopia.jpg

Zawartość w tym miesiącu również bardzo mi się podoba.

IMG_9147 kopia

Pierwsze, co wpadło w moje ręce to pełnowymiarowy Balsam do ciała z masłem Shea Truskawka i Guawa Organique. Super! Jestem wielką fanką produktów tej marki, a balsamy to moja miłość, więc ucieszona jestem. O tym, że zapach jest nieziemski chyba wspominać nie muszę.

IMG_9148 kopia

Druga rzecz, to Clarena BB Cream. Małe opakowanie idealne na podróż, chętnie przetestuję. Z tego co wiem są trzy odcienie tego kremu, ja mam najjaśniejszy „Alabaster” i oby nie był za ciemny, bo kremy BB z którymi miałam styczność zawsze mimo, że miały jasne kolory okazywały się dla mnie za ciemne.

IMG_9150 kopia

Kolejny produkt to gąbeczka do makijażu Nicka K New York Airbrush FX Blending Sponge. Szczerze mówiąc będzie to pierwsza gąbeczka do makijażu, jaką będę miała okazję używać. Podkład zazwyczaj nakładam palcami lub pędzlem, zobaczymy.

IMG_9151 kopia.jpg

Pełny produkt, czyli L’ambre Reconstructive Balm -Krem do rąk. Na razie musi poczekać, bo muszę wykończyć te kremy, które mam. Zawsze tak ciężko zużyć kremy do rąk…

IMG_9153 kopia.jpg

Nowość i już czwarty pełnowymiarowy produkt to  SYOSS Maseczka z kompleksem ceramidowym przeciw łamaniu się włosów. Produktów do pielęgnacji włosów nigdy u mnie dość. Zwłaszcza, że poszukuję czegoś, co pomoże moim włosom wrócić do formy. Także chętnie spróbuję tej maski i bardzo się cieszę, że jest i to w pełnym wymiarze.

IMG_9152 kopia.jpg

No cóż, muszę przyznać, że to pudełko mi się bardzo podoba. Szkoda, że to na razie ostatnie, bo jeśli kolejne też będą tak trafione… Pudełko zdecydowanie with love.

IMG_9154 kopia.jpg

One thought on “Tyle miłości, czyli beGlossy Luty 2016

Skomentuj

