Rozważania

30 faktów o mnie

Jestem chora, dlatego dzisiaj do ciepłego kubka herbaty z miodem i cytryną, zostawiam 30 faktów o mnie. Niektóre osobiste, niektóre luźne, na pewno nie wszystkie.

  1. Mam 22 lata, urodziny miałam 23 stycznia. Nie wiem jak powinna się czuć osoba w takim wieku. Ja czuję się zawsze za młoda jeśli chodzi o życie. I chciałabym wiecznie młoda być. Z drugiej strony wiem, że moje problemy i rozterki są często za dojrzałe. Kilka lat temu ktoś powiedział mi, że żyć jak 30 latka jeszcze będę miała czas, dlatego staram się odmładzać.
  2. Mieszkam w Bełchatowie od urodzenia. Choć zmieniłam miejsce zamieszkania. Przeprowadziliśmy się, kiedy miałam prawie 18 lat.
  3. Studiowałam licencjat w Łodzi i tam pomieszkiwałam przez 3 lata, jednak to miasto kompletnie mi nie odpowiada i przy najbliższej okazji wracałam do domu.
  4. Lubię samochody. Bardzo! Choć to trochę zaniedbuję ostatnio, dobrze dogaduję się z chłopakami w tej kwestii. Lubię wiedzieć czym jeżdżę, dlaczego jeżdżę i co się dzieje. Ponadto za nic w świecie nie odebrałabym sobie umiejętności jazdy samochodem.
  5. Pozostając przy jeździe samochodem, nauczyłam się jeździć w gimnazjum. I to była chyba najlepsza rzecz, jaką wtedy potrafiłam, choć przysporzyła mi problemów przy nauce jazdy do zdania egzaminu, niektóre nawyki ciężko było zmienić.
  6. Mam kartę motorowerową i miałam skuter od 3 klasy gimnazjum do zdania prawa jazdy na samochody. Nie wiem jak z powszechnością kobiet na jednośladach w innych miastach w tamtym czasie, ale u nas w mieście takie dziewczyny liczono na palcach jednej ręki.
  7. Lubię podróżować po Polsce. Kocham spontaniczne wyjazdy.
  8. Uwielbiam morze! Nie ma dla mnie roku, żeby nie odwiedzić morza. A wakacje bez morza to już w ogóle są do kitu.
  9. Uwielbiam także nasze Tatry. Klimat góralski jest moim zdaniem super. Kilka razy oglądałam „Szpilki na Giewoncie”, żeby czuć chociaż trochę atmosferę gór.
  10. Moim marzeniem jest wyjazd do Kalifornii, na kilka dni.
  11. Mam brata, który jest starszy ode mnie o prawie dwa lata. W dzieciństwie nienawidziliśmy się, a potem zaczęliśmy wszystko robić razem i nasze stosunki się bardzo zacieśniły. Aktualnie zaczął swoje życie i nie utrzymujemy już bliskiego kontaktu.
  12. Mam słuch absolutny. To dziwna sprawa, ale przeze mnie trochę też zaniedbana, bo powinnam lepiej to wykorzystać, ale mam nadzieję, że w pracy postaram się to pielęgnować, do kiedy będę mogła.
  13. Skończyłam szkołę muzyczną I stopnia w klasie gitary. Co najlepsze od tamtej pory mój kontakt z gitarą jest dość rzadki.
  14. Jak byłam mała chciałam grać na pianinie. Moi rodzice jednak zbagatelizowali moje życzenie i kiedy stwierdzili, że może jednak poślą mnie na ten instrument do szkoły muzycznej, było już za późno. Wtedy zaczęłam uczyć się grać na instrumentach klawiszowych w domu kultury i trwało to 3 lata.
  15. Śpiewam od przedszkola. W zasadzie pierwszą piosenką podobno jaką śpiewałam w domu była „Niech żyje wolność i swoboda” (Ach te lata 90-te skąpane w disco polo). Śpiewam do tej pory, śpiewam cały czas, tym też między innymi się zajmuję.
  16. W zespole gram na perkusji i śpiewam.
  17. Mój najulubieńszy kolor to czarny.
  18. Kocham zwierzęta. Miałam ich już trochę w swoim życiu.
  19. Boję się psów, jak byłam mała ugryzł mnie pies sąsiadów. Ale walczę z tym.
  20. Ulubiona pora roku – lato. Co by było gdyby nie było lata… Zawsze żałuję, że moje urodziny nie są w lecie.
  21. Aktualnie słucham różnych gatunków muzyki, choć wychowałam się i największa miłość to rock, polski i zagraniczny.
  22. Zawsze chciałam urodzić się w latach 80-tych.
  23. Jestem na 1 roku studiów magisterskich u siebie w mieście.
  24. Nienawidzę prasować. W ogóle nie używam żelazka, chyba, że sytuacja tego wymaga, aczkolwiek taka sytuacja zdarza się kilka razy w roku.
  25. Jedzenie i sylwetka to u mnie bardzo problematyczne tematy. Kiedyś byłam gruba, może nie bardzo, ale byłam. W 3 klasie liceum byłam już za chuda. Obecnie według mnie nie ma tragedii, ale staram się tak bardzo nie przejmować tym jak wyglądam, ile i co jem.
  26. Jestem w związku na odległość od 3 lat. Choć nie ma tragedii. Po prostu studiujemy w różnych miastach i widzimy się raz na tydzień, dwa.
  27. Uważam, że jestem gotowa na bycie żoną, matką itp. Po prostu to wiem.
  28. Zawsze staram się znaleźć wyjście z sytuacji, niekiedy to ratuje innych, bo to rozwiązanie zwykle udaje mi się znaleźć.
  29. Myślę czasami nad przeprowadzką. Chciałabym czasami mieszkać w mieście, gdzie coś się dzieje. Najchętniej mieszkałabym nad morzem albo w górach. W moim małym mieście nie dzieje się nic.
  30. Nasza rodzina kocha Włochy. Ja osobiście nigdy tam nie byłam, choć chciałabym pojechać, rodzice byli dwukrotnie. Nasza rodzina kocha włoskie samochody (Jeździmy Fiatami), włoską kuchnię, włoską architekturę, klimat, wszystko.
One thought on “30 faktów o mnie

Skomentuj

