Lifestyle

Walka z pogodą – Czas na herbatę

Co za pogoda!

U mnie od kilku dni na przemian: deszcz, słońce, śnieg, śnieg z deszczem i oczywiście cały czas wieje. Całe dnie wydają się ciemne, szare, wszędzie są kałuże…

Jako, że dzisiaj był dosyć zalatany, nerwowy dzień na mieście, wszędzie się spieszyłam, kiedy wróciłam do domu poczułam: „Oho, już chyba pogoda zrobiła swoje”.

Zaczyna się zadrapanym gardłem i lekki katarem, kichaniem, zatem pora się rozgrzać od wewnątrz.

Wjeżdża na stół zatem gorąca herbata korzenna z cytrusami.

Polecam kupować herbaty w specjalnych sklepach (przykłady 1, 2) pachną niesamowicie i smakują bardzo bogato. Tutaj kilka z mojego aktualnego zbioru:

IMG_9050 kopia

Tutaj moja ulubiona: Zielona z pigwą i imbirem

IMG_9051 kopia

Na nią też właśnie się dzisiaj zdecydowałam. Ja lubię parzyć w zaparzaczu. Wygodna sprawa, ten akurat z Ikei.

IMG_9052 kopia

No i cóż. Wsypujemy, zalewamy…

IMG_9054 kopia

Teraz owoce. Ja uwielbiam dodawać pomarańcze i cytrynę, ale akurat dzisiaj miałam ochotę na grejpfrut.

IMG_9056 kopia.jpg

IMG_9057 kopia.jpg

Goździki, cynamon, imbir…

IMG_9058 kopia.jpg

Mieszamy…

IMG_9060 kopia.jpg

Układamy się pod kocem z książką i przekąską.

Dzisiaj pączek (pieczony przez mamę), bo tłusty czwartek, więc się nie liczy sztuk i kalorii.

Pycha i grzeje!

IMG_9062 kopia

Skomentuj

