Bez kategorii

Urodziny cz. 2

Druga tura prezentów, chyba już ostatnia.

Fajnie jest mieć urodziny, to na prawdę miły dzień. Nie tylko przez prezenty, ale stwierdzam, że w urodziny dzieją się czasami takie cuda, że nigdy bym się nie spodziewała.

Miniony weekend był przedłużeniem urodzin, dotarły prezenty od chłopaka.

Bluza dla mnie, czyli „Piękna, mądra skromna” z Mosquito. Kochany! Czaiłam się na nią odkąd zobaczyłam ją w sklepie. Miło otrzymać ją w prezencie.

IMG_9043 kopia

Oprócz tego nowości z Biedronki, dla fanki kuchennych akcesoriów, które cieszą oko, czyli fartuszek i ściereczka. Ktoś chyba ma ochotę na naleśniki.

IMG_9038 kopia

Dodatkowo jeszcze mały gadżet do mycia pędzli, który super ułatwia tą czynność (już sprawdzony), czyli brushegg.

IMG_9037 kopia

W zespole, w którym gram również były niespodzianki urodzinowe. Było czekoladowe ciasto no i prezenty. Pałki, którymi gram już jakiś czas, a które już są zniszczone wymieniam na nowe Zildjian. Najlepsze pałki, jakimi grałam. Są na końcu pokryte czymś w rodzaju gumy, dzięki czemu pałeczki się nie ślizgają, nie wypadają, a ręce nie są poranione. Dodatkowym atutem jest, że wyglądają bardzo patriotycznie.

IMG_9015 kopia

Dalej to malutkie kosmetyki: mydełko naturalne i olej winogronowy.

IMG_9013 kopia

IMG_9012 kopia

Ostatnia prezentowa rzecz to sznurowane balerinki z DeeZee. Jestem ciekawa, jak się będą nosić.

IMG_9032 kopia

Najważniejsze w urodzinach to nie czuć się staro. Ja się tak w żadnym wypadku na szczęście nie czuję. Jedyne uczucie jakie mam po minionym roku to rosnące doświadczenie, bardziej trafne decyzje, zmiany. A jeszcze tyle przede mną!

IMG_9025 kopia

Skomentuj

