Kosmetyki i makijaż

Ulubione kosmetyki Stycznia 2016

Koniec stycznia. Jak to szybko zleciało!

Ciężki miesiąc sesji…

Przedstawiam kosmetyki, po które najchętniej sięgałam w tym miesiącu. Niektóre to już stali bywalcy.

Pielęgnacja

Już chyba piąte moje opakowanie (już na wyczerpaniu) żelu do twarzy Ziaja Oczyszczanie cery normalnej, tłustej i mieszanej seria Liście Manuka. Dla mnie nie ma nic lepszego! Zmywa makijaż, zostawia skórę miękką, nie wysusza. Stosuję go rano i wieczorem.

IMG_8995 kopia

Coś uniwersalnego, bo i stosuję na twarz, ciało i włosy, to odżywczy eliksir do ciała Mokosh Cosmetics żurawinowy. Był on w edycji grudniowej beGlossy. Zapach i działanie rewelacyjne. Nie zostawia tłustych śladów, jak niektóre olejki. Działa nawilżająco.

IMG_9000 kopia

Peeling do ciała. Długo poszukiwałam idealnego, próbowałam robić swoje i w końcu natknęłam się na Peeling kawowy BodyBoom. Postanowiłam go spróbować i się zakochałam. Mój jest o zapachu kokosa. Bardzo wydajny, bo używam od listopada średnio 2 razy w tygodniu. Złuszcza, wygładza i nawilża. Kupię ponownie.

IMG_9003 kopia

 

Makijaż

Jakiś czas temu TheBalm wypuściło paletkę łączącą wszystkie kultowe produkty. „In theBalm of Your Hand„. Wiedziałam, że będzie moja prędzej, czy później. Została prezentem na Mikołajki i od tamtej pory używam jej niemalże codziennie. Jest uniwersalna i można stworzyć nią wszystko. Dobra opcja dla tych, którzy obawiają się próbować pełnowymiarowych produktów. Zużycie już powoli widać, zwłaszcza na rozświetlaczu Mary-Lou Manizer i na różu Hot Mama.

IMG_9001 kopia

IMG_9002 kopia

Nowość u mnie to paletka do oczu Golden Rose Selective w wersji 03. Jest to ciekawa paleta, ponieważ kolory są inne niż używam na co dzień. Można stworzyć ciekawy makijaż na wieczór. Pigmentacja bez zarzutu, cienie nie osypują się.

IMG_8999 kopia

Kolejny produkt marki Golden Rose, to pomadka Matte Lipstick Crayon. Ciężko znaleźć kogoś, kto o nich nie słyszał. Matowa pomadka w kredce. Pigmentacja super, konsystencja nie jest tępa, przyjemnie się nakłada, długo utrzymuje się na ustach. Wiele osób mnie pyta, co to za szminka. Mam pięć odcieni (I na tym się nie skończy), w tym miesiącu najczęściej nosiłam kolor 10. Jest to minimalnie ciemniejszy kolor niż mój naturalny. Dzięki czemu usta są podkreślone, ale nie tak bardzo.

IMG_9005 kopia

Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu w końcu pojawi się coś do włosów w ulubieńcach. Jestem w trakcie kuracji, zobaczymy jak z efektami.

Jest też kilka nowości, które zamierzam testować w nowym miesiącu, może któraś z nich przypadnie mi do gustu?

IMG_8989 kopia

One thought on “Ulubione kosmetyki Stycznia 2016

Skomentuj

