Bez kategorii

Urodziny cz. 1

Urodziny, czyli niby zwykły, ale niezwykły dzień.

W sobotę 23 stycznia miałam urodziny, 22. Ten dzień posiada kilka tradycji. Zazwyczaj w tym dniu świeci słońce. Tak było i tym razem, moja mama zawsze piecze pączki (robi najlepsze na świecie), sama robię „torta”, czyli różne wariacje kopca kreta.

Data ta jest mało fajna czasami, zawsze chciałam mieć urodziny w lecie. Gdy chodziłam do szkoły zazwyczaj ten dzień był stresujący, bo był wśród wystawiania ocen i końca semestru.

Gdy studiuję zdarzyło mi się w tym dniu pisać egzaminy, mieć zaliczenia, wyniki.

Oczywiście tak było i w tym roku. Najpierw musiałam wystać swoje 1,5 godziny w kolejce do dziekanatu, potem miałam obronę pracy w ramach egzaminu. Wszystko skończyło się w miarę dobrze.

W tym roku swoje urodziny musiałam spędzić sama ze sobą. Tak wyszło. Rodzice wyszli się bawić, chłopak jest daleko i cierpi swoją sesję, nikogo też nie zapraszałam, bo następnego dnia zajęcia na 8.

Miałam czas na zastanowienie się nad rokiem, zrobienie jak co roku ciasta urodzinowego, obejrzenie meczu w ręczną (niestety chłopaki przegrali), cieszenia się z życzeń, smucenia, jak to ja. Wszystko.

Prezenty

Wiem, że wiele prezentów jeszcze ma do mnie dotrzeć, dlatego za jakiś czas zrobię update.

Najbardziej w tym dniu ucieszyły mnie róże w moim ulubionym kolorze.

IMG_8983 kopia.jpg

Książka „Magia sprzątania” Marie Kondo. Wiele osób chyba już ją czytało, jest ona o słynnej metodzie sprzątania KonMari. Już zabrałam się za jej czytanie, możliwe, że dokonają się zmiany, o których wspomnę za jakiś czas.

IMG_8975 kopia

Coś, co już sprawdziłam, że przydaje się na wykładach, malowanki dla dorosłych. Super sprawa, bardzo polecam.

IMG_8977 kopia

Od brata i jego narzeczonej dostałam książkę „Piękne kłamstwa” Lisy Unger. Jest to kryminał. Książek nigdy dość.

IMG_8976 kopia.jpg

17 lutego 2016 w moim mieście będzie koncert IRY. Bardzo fajnie, wybieram się, wejściówka już jest.

IMG_8978 kopia

To nie wszystkie prezenty. Reszta jest raczej oczywista. Czekam na te, które się pojawią.

Dziękuję za kolejny rok życia. Życzę sobie, żeby ten był udany i za rok było co wspominać.

Tymczasem świętowanie trwa i wiem, że będzie jeszcze trwało.

Skomentuj

