Lifestyle

Moja aktualna kolekcja wosków i świec

Lubię przyjemne zapachy wypełniające dom: zapachy pieczonego ciasta, świeżego prania, porządku. Tak samo lubię światło świec, działa to na mnie uspokajająco i cieszy oko.

Zawsze szukałam jakichś pachnących świec. Najwięcej miałam z Ikei, ale one jak dla mnie pachniały tylko, gdy się nie paliły.

Kilka lat temu zakupiłam pierwszą świecę Yankee Candle „Soft Blanket”. Znalazłam promocję na najmniejszy słoiczek. Wiele osób też zachwycało ten akurat zapach, że pachnie tak otulająco. IMG_8955 kopia

IMG_20151016_152038

Szczerze mówiąc zapach jest bardzo przyjemny, ale czy porównałabym go do kocyków? Zdecydowanie dla fanów słodkich zapachów polecam.

Jeszcze na studiach niedaleko mojego mieszkania otworzył się Yankee Candle więc mogłam parę razy wstąpić i powąchać to i owo. Stwierdziłam jednak, że mimo iż świece są w ładnych słoikach, które potem można spożytkować na wiele sposobów, to są one za drogie. Zdecydowanie.

Za mały słój 104 g, którego czas palenia to 25-40 h zapłacimy ok. 42 zł,

Średni 411 g, czas palenia: 65-90 h, ceny od 82 zł,

Duże słoje 623 g, czas palenia: 100-150 h, cena ok 100 zł.

Postanowiłam kupować woski do kominka, które moim zdaniem są super opcją. W moim przypadku starczają na długo, nie jest się skazanym na jakiś zapach, cena nie odpycha. Ja swoje zawsze kupuję na promocjach. Sklepy z których kupuję to: Goodies i Home delight

Wosk do kominka  Yankee Candle – 22 g ceny ok. 8 zł

Woski palę w kominku, który dostałam w prezencie od chłopaka

IMG_8956 kopia

Zapachy na jesień:

Jesienią chętnie paliłam  „Lake Sunset” i „Fireside Treats”

Pierwszy – super. Nie za słodki, trochę neutralny, przypominał mi trochę perfumy.

IMG_8945 kopia

„Fireside Treats” kupiłam w ramach promocji skuszona miłością do pianek. Zapach? Słodki, dla mnie z nutą goryczy, lekkiej spalenizny lub męskich perfum. Ale nie przypomina mi to pianek.

IMG_8947 kopia.jpg

Zima:

Zimą polowałam na świąteczne zapachy, jeśli chodzi o Yankee Candle, to rozchwytywane świąteczne woski były niedostępne. Paliłam zakupionego w promocji: „Honey Glow”.

IMG_8948 kopia

Zapach bardzo słodki, czuć miód, ale nie jest to dominujący zapach. Konsystencja trochę dziwna, bo dość się kruszy.

Wosk, który chyba zmienił moje upodobania co do firm:

Skusiłam się na Kringle Candle, wosk jest nieco większy, wybrałam zapach „Christmas”. Jest po prostu super. Zapach choinki, nie za słodki, po prostu świąteczny. Zapach jest intensywny i na długo zostaje w pomieszczeniu. Przyznam, że jestem zadowolona i był to mój ulubiony świąteczny wosk.

IMG_8951 kopia

Processed with VSCO with f2 preset
Processed with VSCO

W najbliższym czasie:

Aktualnie zamierzam testować „Home Sweet Home” i „Vanilla Cupcake”. Na razie są nieodpakowane, ale można wyczuć zapach. Pierwszy pachnie miodem bardziej niż „Honey Glow” jest to zapach korzenny kojarzący mi się z piernikiem. Zakupiłam go niedawno i może będzie opcją na następne święta. Drugi ma delikatny, słodki, przyjemny zapach ciasta, jego jestem bardzo ciekawa.

IMG_8949 kopia.jpg

IMG_8950 kopia

Wiosna:

Na wiosnę mam przygotowane trzy woski. Pierwszy, który wąchałam w sklepie i wiedziałam, że musi być mój to „Pink Sands”, słodko-kwaśny, orzeźwiający zapach. Zero przytłoczenia jak dla mnie i nie mogę się doczekać, aż go odpalę.

IMG_8954 kopia

Drugi to zapach słodko-owocowy „Pink Dragon Fruit”. Jego również wąchałam w sklepie i mi się spodobał.

IMG_8953 kopia

Trzeci to zapach „Clean Cotton” to po prostu zapach świeżego prania. Kojarzy mi się ze słonecznym, wiosennym dniem, otwartymi oknami i suszącym się praniem na zewnątrz.

IMG_8952 kopia

Chciałabym zakupić jakiś kokosowy zapach może jeszcze jakiś owocowy i zastanawiam się nad woskami z  Kringle Candle.

IMG_8944 kopia

2 thoughts on “Moja aktualna kolekcja wosków i świec

Skomentuj

