Rozważania

Moje własne miejsce #1 Biurko

Po kilku latach doceniłam w końcu, albo po prostu znalazłam miejsce, przy którym dobrze mi się myśli, pracuje, nic mnie nie rozprasza.

Kiedyś siostra opowiadała mi, że uwielbia uczucie, gdy wraca do swojego pokoju po szkole, bo to jej azyl, jej miejsce i może tam robić wszystko.

Wtedy jej nie rozumiałam, bo mój pokój nie był dla mnie jakimś szczególnym miejscem. Dbałam o to, by to miejsce było bardziej „moje”, były moje zdjęcia, dekoracje, ale to nie pomogło.

Po przeprowadzce zyskałam nowy pokój, ale o nauce, pracy w nim nie było mowy. Nie było biurka. Osobiście nie należę do osób, które potrafią uczyć się na łóżku, na fotelu, na podłodze. Ja potrzebuję usiąść w ciszy, pisać, czytać, tak mi lepiej.

Na studiach w pokoju miałam biurko, ale tak rzadko z niego korzystałam, szukałam jego odpowiedniego ustawienia, które by mi odpowiadało- nie pomogło. Wszelką naukę uskuteczniałam w domu, przy stole w kuchni.

Rok przed obroną kupiłam stolik niby pod laptopa.Stolik  Było to moje biurko w rodzinnym domu. Jako, że mój laptop zajmuje trochę miejsca, to brakowało na robienie notatek. Plusy były takie, że łatwo było je przestawić. Minusy: delikatne jak nie wiem co, bardzo łatwo o rysy. Cenię go sobie, bo pomógł mi napisać pracę licencjacką. Teraz jest moją toaletką.

Po kilku zawirowaniach swoje miejsce w końcu mam. Zyskałam jeszcze  jeden duży pokój, moje studenckie biurko wróciło do domu. Nie jest to może modne białe biurko z IKEI, jest ono ze mną od podstawówki… Jest za to duże, pojemne i nic więcej nie wymagam od biurka. Może kolory średnio się zgrywają, ale w pokoju nic nie zmieniałam, a tego, co mam do tej pory nie zmieniam. Taka już jestem, jeśli się zużyje- kupię nowe.

IMG_8876 kopia

2 thoughts on “Moje własne miejsce #1 Biurko

  1. Sama zauważyłam, że jak korzystam z laptopa przy biurku, to krócej przy nim siedzę, niż gdy używam go na łóżku. Nie wiem dlaczego. Może dlatego, że jest mniej wygodnie.

    Lubię to

Skomentuj

